Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Myśliborzu ogłasza nabór (art. 15 zzb)
Wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 (art. 15 zzb ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374, z późn. zm.)
Urząd prowadzi nabór w terminie od 27.04.2020 r. do dnia 11.05.2020 r.
 
  1. Wnioski złożone przed dniem ogłoszenia naboru i po zakończeniu naboru nie będą podlegały rozpatrzeniu.
  2. Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały rozpatrzeniu.
 
WARUNKI OTRZYMANIA WSPARCIA
  1. Podmiotem uprawnionym są mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa.
Przysługuje w przypadku spadku obrotów gospodarczych, rozumianego jako zmniejszenie sprzedaży, towarów lub usług w ujęciu ilościowym i wartościowym w następstwie wystąpienia COVID-19
Wysokość wsparcia uzależniona jest od spadku obrotów gospodarczych o co najmniej 30%, 50% lub 80 %,
  1. Spadek obrotów jest rozumiany jako stosunek łącznych obrotów w ciągu dowolnie wskazanych 2 kolejnych miesięcy kalendarzowych w roku bieżącym w porównaniu do analogicznych dwóch miesięcy w roku poprzednim. Przy czym wybrany okres powinien mieścić się w ramach czasowych: od po dniu 1 stycznia 2020 r. do dnia poprzedzającego złożenie wniosku.
  2. Miesiąc może być rozumiany jako 30 kolejno następujących po sobie dni kalendarzowych, jeśli wybrany dwumiesięczny okres porównawczy rozpoczyna się w trakcie miesiąca kalendarzowego.
  3. Wsparcie przysługuje na okres nie dłuższy niż 3 miesiące,
  4. Dofinansowanie wypłacane jest w okresach miesięcznych, po złożeniu przez przedsiębiorcę, oświadczenia o zatrudnieniu w danym miesiącu pracowników objętych umową oraz kosztach wynagrodzeń każdego z tych pracowników.
  5. Po zakończeniu wsparcia przedsiębiorca jest obowiązany prowadzić działalność gospodarczą przez okres, na który przyznane zostało dofinansowanie
Przed wypełnieniem wniosku należy zapoznać się z ZASADAMI O UBIEGANIE SIĘ O UDZIELENIE DOFINANSOWANIA CZĘŚCI KOSZTÓW WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW ORAZ NALEŻNYCH OD TYCH WYNAGRODZEŃ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE DLA MIKROPRZEDSIĘBIORCY, MAŁEGO I ŚREDNIEGO PRZEDSIĘBIORCY.

https://mysliborz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/wynagrodzenia 

Przesłanie lub złożenie wniosków na w/w formę wsparcia będzie możliwe poprzez
  1. Serwis praca.gov.pl po opatrzeniu go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym (ePUAP).
  2. W postaci papierowej za pośrednictwem poczty na adres urzędu: Powiatowy Urząd Pracy,
    ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz.
  3. Osobiście w Urzędzie poprzez pozostawienie wniosku w miejscu do tego wyznaczonym  (skrzynka podawcza umieszczona przy wejściu do wydziału komunikacji).
Obsługa w godzinach 8:00-14:00.